Osteopatiasta apua kehollesi

Teet ehkä raskasta istuma- tai hoitotyötä. Selkäsi väsyy pitkistä ajomatkoista. Kyynärpääsi kipeytyy jo kättelyistä kokouksissa. Tai ehkä putosit puusta 10 vuotta sitten ja takamuksesi kipuilee edelleen. Tule ihmeessä osteopaatille niin hoidetaan kehosi kuntoon!

Yleisimpiä syitä hakeutua osteopaatille

• Alaselkäkipu

• Kipu tai jäykkyys lapojen välissä
  • Hermojen pinteistä johtuvat kivut (mm. iskias, rannekanavaoireyhtymä)
  • Niska-hartiaseudun kipu
  • Jännityspäänsärky ja migreeni
  • Stressi
  • Olkapääkipu ja kiertäjäkalvosinperäiset vaivat
  • Tenniskyynärpää ja golffarin kyynärpää
  • Hiirikäsi
  • Nivelten jäykkyys
  • Urheiluvammat
  • Työperäiset rasitusvammat
  • Tapaturmien ja leikkausten jälkitilat
  • Raskauden ajan liitos- ja selkäkivut, synnytykseen valmistautuminen ja synnytyksestä palautuminen

Osteopaattinen hoito laukaisee turhat lihasjännitykset ja palauttaa kehosi luonnollisen joustavuuden. Kipu vähenee ja pystyt taas palaamaan työsi tai lempipuuhiesi ääreen.

Mitä tapahtuu osteopaatin oven takana?

Osteopaatti haastattelee ja tutkii sinut ensin huolellisesti ja tekee sinulle sen pohjalta yksilöllisen hoitosuunnitelman.

Hoidossa käydään läpi lihaksia, lihaskalvoja, niveliä ja hermoja erilaisilla osteopaattisilla tekniikoilla. Hoito kohdistetaan koko kehon alueelle.

Hoidon aikana asiakas on alusvaatteisillaan tai vaihtoehtoisesti päällä voi olla kevyt, joustava vaatetus. Pääasia että asiakas tuntee olonsa hyväksi ja pystyy rentoutumaan

Kurkkaa Norjan osteopaatin Tonyn vastaanotolle. Älypuhelin kannattaa nyt kääntää vaakatasoon, jotta näet kuvatekstit.